Odense Letbane lancerer nu en kundeundersøgelse, der skal tage temperaturen på passagerernes rejseoplevelser med letbanen. Formålet er at få et dyberegående indblik i, hvad kunderne mener om Odenses nye transporttilbud.
”Vi har nu haft fem måneders drift, og mange passagerer er efterhånden erfarne letbanebrugere. Passagererne besidder en værdifuld viden, som vi kan bruge til at justere og udvikle vores produkt. Derfor håber vi, at flest mulige over det næste par uger vil bruge nogle minutter på at besvare et nogle spørgsmål via mobiltelefon eller pc,” siger Dan Ravn, adm. direktør ved Odense Letbane.
Undersøgelsen afvikles i perioden fra mandag den 24. oktober og cirka 14 dage frem.
Du kan deltage i undersøgelsen HER
Alle, der besvarer undersøgelsen, har mulighed for at deltage i lodtrækningen om fem gavekort à 500 kr. til butikkerne i Odense centrum.
”Vi ved allerede nu, at mange bruger letbanen dagligt til og fra arbejde eller uddannelse. Ligesom mange bruger den, når de skal på shopping eller ind til byen om aftenen. Målet med undersøgelsen er at lære vores kunder endnu bedre og få indblik i deres forskelligartede behov, ønsker og holdninger til letbanen", siger Dan Ravn.
Foruden dette link til undersøgelsen kan du også deltage ved at scanne en QR-kode, som du enten finder på indersiden af vinduer i letbanen – eller får udleveret via et postkort af letbanens serviceguider.
Undersøgelsen løber frem til 7. november kl. 12.00.
Søndre Hospitalsvej 6, 5260 Odense S
CVR 36478497
EAN 5798006615070